Recenzje Ewelina Adamik Praca prozy „Siła tej narracji, moim zdaniem, kryje się w formie i języku, balansującym pomiędzy prozą a poezją” – pisze Ewelina Adamik o „Łakomych” Małgorzaty Lebdy.
Recenzje Oskar Meller W rytmie plastycznych przekształceń „Malek znów zaczepia się o wyrazy, które wyszły z użycia, przynależą do słowników specjalistycznych, zawodowych, kameralnych obiegów językowych (...)” pisze Oskar Meller w recenzji tomu „Obręcze” Natalii Malek.
Recenzje Jerzy Franczak Lew, jednorożec i stara szafa Kilka lat intensywnej pracy translatorskiej i wydawniczej pozwoliło zdjąć z George'a Orwella łatkę „smutnego proroka”.
Esej Dawid Szkoła Widmowe książki Biblioteka tytułów utraconych raz na zawsze jest ogromna, trudna do obliczenia, lecz łatwiejsza do wyobrażenia, jeśli uprzytomnimy sobie, że nawet dziewięćdziesiąt procent literatury starożytnej nie przetrwało do naszych czasów.
Recenzje Karolina Chyła Centrum nie istnieje Emilia Padoł, Rodziewicz-ówna. Gorąca dusza, Wydawnictwo Literackie 2023
Oskar Meller Przechwycić porządek pożądania Foks wewnątrz tekstu pozostaje jedynie niemym świadkiem, postrzegającym teraźniejszość podróży w ramach resentymentów awangardowej przeszłości, dzisiejszego stanu przepracowania katastrof i namysłu nad możliwą ewolucją cenzury kulturowego habitusu.
Klin Jerzy Jarniewicz Zwodywstanie Wszystko, co nie pozwoliło schwytać się w formę, w formułę, w format, co się nie wykrystalizowało, co ma w sobie potencjał, albo też potencję (potasujmy przez chwilę nasz zgenderyzowany język)…